Bulgaria -- Mountains
Hunter Josh James and Chef Matt Tebbutt travel to the Rhodope Mountains in Bulgaria to survive in one of the most-remote forests in the world. Matt quickly puts his foraging skills to the test, while Josh goes on a two-day hunt for the area's famous deer.