Dive Hard With a Vengeance
After the raging storm, Ken learns the Myrtle Irene’s fate. Shawn uses a new tool to hunt for new hotspots. Emily brings on a new crew member from her past. Vernon tries his luck at river mining. Kris gambles on an alliance to turn his season around.