Kings vs. Trolls
Fishing for Kings, Sig discovers a surprise in his gear. Seeing opportunity, he entrusts the 193-foot Stalbas to Jake while he and Mandy pursue a market for a new species of crab. But as Jake's fortunes turn for the better, he starts making his own deals.