Holiday Throwdown: 12 Ways to Beat Bobby
The always festive Carson Kressley gifts Bobby Flay with a partridge in a pear tree this holiday season, and chefs Chris Scott, Justin Sutherland and Tiffany Derry devise 12 ways to beat Bobby in an attempt to ruffle his feathers.