It's a Chopped takeover as Tiffani Faison welcomes her fellow judges to transform mystery leftovers into Thanksgiving masterpieces. Chefs Marc Murphy, Amanda Freitag and Scott Conant battle to see if they can really knock the stuffing out of Bobby Flay.