In the Red Castle: Iron Else, Blind Bob, Knife Ede, and Walter Weintraub, guarded by Rath, Henning, Gräf, and Czerwinski, are locked in for three hours to sort out their feud. Wendt threatens Seegers to report Malu for high treason.