The Favourite
The relationship between Queen Anne and her close friend is threatened by a new servant.
In early 18th century England, the friendship between the failing Queen Anne and her close friend Lady Sarah Churchill who governs state matters in her stead, is stirred by the arrival of ambitious servant Abigail Masham.