Land Rover: A Favorite to Finish
Ant's final car is a rare 1978 Land Rover Series 3, a dream find for a Landie fanatic like Ant. But it's another risky project as the bulkhead is riddled with rust. With a new porch to pay for, will this last roll of the dice pay off?