Alfasud: A Rare Revival
Ant finds a rare 1980 Alfasud that's been locked away for 35 years. It's not moved an inch in over three decades. Reawakening the engine proves problematic. Meanwhile, Ant strips the concrete render off the farmhouse to reveal a host of historic problems.