Aston Martin Ulster
Marino takes his mates to one of Britain’s best private car collections, owned by Pink Floyd drummer Nick Mason. He's picked the beautiful Aston Martin Ulster, a hugely successful pre-war endurance racer. Drew loves it, but Andy isn't convinced.