Hot Rod "Nasty Habit"
This time, Drew has made a bit of a left field choice, a 520bhp hot rod called Nasty Habit. Drew may be a little obsessed with Hot Rod culture, the history and pure power of this machine, but Andy's skeptical and Marino is refusing to even get in it!