Dad's Being a Dadzilla
Alyssa calls her father "Dadzilla," and his opinions rule the day! Wedding planner Michelle feels extra pressure to find the perfect dress. When Emily's custom Pnina gown is all wrong, her dad "Papazilla" demands a solution.