The Feel Good, Look Good Show
Emily hates to shop, so she's relying on her BFFs for fashion advice -- too bad they'd rather see her looking slinky than comfortable! Then, Hayley thought she'd found the dress of her dreams, but an unexpected pregnancy has thrown a wrench in the works!