Mudslingin' Mamas
Bride Jessica's brash Southern mama is full of immature antics causing her bridesmaids to feel self-conscious in their dresses. Bride Diontay's mom makes her disapproving opinion known, and Brooke's bridesmaids are cutting it close, in more ways than one.