Monstourage
Vic Mackey from "The Shield" switches places with The Thing from "The Fantastic Four." Cowboys on a cattle drive have it bad in biblical proportions. Bronson Pinchot and Ludacris star in the off-Broadway production of "Don't Be Ridiculous."