The Great Yokai Battle of Akihabara
Rick needs some screws to fix his toaster, and what better place to look for them than in Japan? And on Halloween, to top it all off.
Rick's plans to build the ultimate AI toaster take a strange turn when he and Morty are forced to travel to Akihabara for spare parts. A Halloween inspired masterpiece from our friends at Sola Digital, directed by Masaru Matsumoto.