Broken Lines and Baseball Hail
A cracked toilet floods a family's home while they're on vacation, and now Lindsey and Kirsten look to restore and remodel their kitchen, bathroom and nursery. Also, Lindsey becomes a client of her own after a hail storm wreaks havoc on her house.