Fires, Floods and Teenagers
Lindsey and Kirsten have their hands full restoring a family's kitchen, living room and garage, all destroyed by a raging fire. Also, they investigate a scene where a joyriding teenager crashed into a house, demolishing an outer wall and a fireplace.