A Dangerous Mind
When psychiatric nurse Maria Jordan fires erratic, heroin-addicted junior nurse Denis Czajkowski, it triggers an all-consuming obsession with Maria that culminates in him holding her hostage for an unimaginably bloody 48 hours.