There's Something About Mary Lynn
Single mom Mary Lynn falls for a divorced Charleston lawyer with two kids, Jane and Tennent. Soon, Tennent develops an unhealthy obsession with Mary Lynn and he embarks on an violent campaign of stalking for more than two decades.