Chicago and the Tin Man
Mike is in Chicago, home of famous movie cars, deep-dish pizza, and one of the US' foremost coachbuilders, Brian Limberg. The Tin Man keeps this bygone artform alive, building car bodies from scratch using old-school techniques.