A Pint in the Hand
In Fresno, all Mike wants is a nice cold pint, and he's willing to pick grapes, become an expert on coil spring manufacturing, or even brew the beer himself to get one. Plus, he tries to buy a lovely '83 Mercedes turbodiesel.