Sharing a Bed with My Mother-in-Law
Lori celebrates her bachelorette party with Tash and a surprise guest. Josh hopes a date night with his mom will turn things around. Nylah has big plans, leaving Shahid worried his mom will find out. In LA, Shirlene pushes for Austin to live with her.