Coming at Me With the Heat
Matt takes another try at dating but gets a lot more than a date! Janelle's family turns up the pressure to move, leaving Tina feeling dethroned. Dia feels demoted when Shahid gets real. Things go downhill fast when Shirlene surprises Austin and Kris.