Hunt for the Secret Seaplane
Josh searches for a top-secret WWII seaplane that crashed into the Pacific. Now, 70 years later, Josh joins a team scouring the ocean floor hundreds of feet below to find a lost aviation treasure -- the only XP5Y-1 still in existence.