Sunken Treasure of the Bahamas
Josh helps recover the richest stash of lost treasure in the Americas. Deploying cutting-edge technology and an armada of boats, Josh and the team dive the Caribbean to bring coins and jewels from the legendary Spanish galleon Maravillas to the surface.