The Bethany A Episode
Bethany was devastated when told she couldn't have kids, but after choosing a dress with Jo and Al, a surprise bump throws her wedding plans in the air. Then, bride-to-be Kelly's extreme fear of mirrors means she avoids seeing her body at all costs.