The Confirmation Polarization
Sheldon and Amy's super asymmetry theory is proven by two physicists, Dr. Pemberton and Dr. Campbell from Chicago, who then try to kick Amy off the Nobel nomination. Bernadette has a big success at work, and Penny's going to be a part of it.