Fitting In
When 16-year-old Lindy is diagnosed with a reproductive condition, everything she thought about sex, womanhood and relationships turns upside down.
In this coming-of-age "traumedy," 16-year-old Lindy is unexpectedly diagnosed with MRKH syndrome, a reproductive condition that turns all her conceptions on sex, womanhood and relationships upside down.