Am I Ok?
Lucy has her friendship with Jane tested as she embarks on a personal journey down a path she may not be entirely ready to take.
Lucy and Jane have been best friends their entire lives. Only when Lucy embarks on a personal journey, will she face a test of her friendship, and her sense of self, on a path she may not be entirely ready to take.