The Whole Building Is Full of Snakes!
Ben Renick is building an empire as a world-renowned breeder of exotic snakes. He’s not even 30 and he seems to have it all -- fame, fortune and a beautiful young family to share it with. Little does he know, someone he loves is hatching a venomous plot.