Rescue Me
In Genoa, Ohio, John Eichner, his wife and kids look like a happy bunch, but behind closed doors a disturbing pattern of torment and gaslighting plays out for years. Someone keeps calling 911, but well-crafted lies drown out a victim’s pleas for help.