Spider-Man 2
As Peter Parker considers giving up life as a superhero, Spider-Man is faced with a new nemesis in the deranged Dr. Octopus.
Peter Parker battles self-doubt while his web-slinging alter ego tries to save the world. Struggling as a superhero and in his love life, Peter is forced to turn his attention to the city's newest villain -- Dr. Octopus.