Minte-mã frumos în Centrul Vechi
Five young actors are preparing themselves for a playwright in a theatre in Centrul Vechi. Dora and Lucy are in love with Doru, but Doru is in love with pecans. Alecu is in love with Dora, but he is happy to stay with Lucy. Lucy is happy with anyone.