The Lost City
After being kidnapped by a treasure hunter, a romance novelist teams up with her cover model as they are swept into a cutthroat jungle adventure.
After being kidnapped by a villainous treasure hunter, a successful romance novelist (Sandra Bullock) is forced to team up with her cover model (Channing Tatum) as they are swept into a cutthroat jungle adventure that proves stranger than fiction.