Charlie's Angels
When a young engineer stumbles upon a new, dangerous government technology, it's up to the Charlie's Angels to save the future of the planet.
When Elena, a young engineer, unwittingly stumbles upon a new dangerous government technology, her discovery garners attention from the wrong sort of people, so it is up to Charlie's Angels to mobilize and save the future of the planet.