It's Complicated
Two successful divorcees rediscover a bit of their old bedroom spark in this riotous comedy.
Nancy Meyer directs Meryl Streep, Steve Martin and Alec Baldwin in this hilarious look at marriage, divorce and everything in between in this comedy where an innocent dinner between two divorcees turns into the unimaginable -- an affair.