Cat-A-Tonic Mouse
When Jerry gets a cold, he gets no help from Tom, who uses the mouse's down time to taunt him and eat all of his favorite treats. Jerry resorts to help from Uncle Pecos, who mixes a home-brewed Texas tonic to knock the cold plum out.