Jerry Rigged
After an unsuccessful attempt on Tom's part to catch Jerry, a traveling cat salesman is happy to sell Tom just what he needs: a series of elaborate mousetraps, tricks and schemes. Tom attempts to dish out a world of hurt to Jerry.