Selena + Alta Adams
Selena Gomez feels the pressure at Alta, Keith Corbin's California soul food restaurant, when she is tasked with some short order egg cooking. Once she's proven her mettle, Selena makes a fried fish dish for Alta's toughest critic, Renee Corbin.