Selena + CUT Steakhouse
Selena Gomez's culinary adventure takes her to Beverly Hills, the home of Chef Wolfgang Puck's gorgeous CUT steakhouse. Wolfgang gives Selena two kitchen initiation tests before she gets the chance to create her own spicy seafood dish for his menu.