Missing Pepper in Baton Rouge
In Baton Rouge, LA, an owner struggles to keep going after losing her husband, and Robert Irvine must help her let go to save her dying restaurant. If she can't find the strength to become a motivated owner, she'll lose a lot more than just her business.