Sunnyside Down
Robert Irvine heads to Williamston, MI, to resurrect the Sunnyside Café, a little breakfast joint with big problems. Owner Jeanette is a micromanager who refuses to make changes, and Robert wastes no time finding solutions to keep her place from closing.