Back on Track in Glendora
Robert Irvine heads to T. Phillip's Alehouse and Grill in Glendora, CA, and finds a restaurant that looks more like a dive bar. The owner, Jen, can't stand up for herself, and Robert must find a way to break down Jen's walls in order to build her back up.