Revisited: Helping One of Our Own
Robert Irvine returns to Rosie's Cafe in Escondido, CA, where he previously helped the owner, Kaitlyn, who has since suffered a near-fatal car accident. Robert comes back to pull off a spectacular event to help with her mounting medical bills.