Horror Movie Bunion
Dr. Ebonie faces a bunion that looks like something from a horror movie. Dr. Brad helps a skateboarder with huge masses on the bottom of his foot that make it impossible to keep at his dream. Dr. Sarah treats a bad case of fungus and disfigured toenails.