A Smell From Hell
Dr. Brad removes growths like horns coming out of a woman's feet. Dr. Sarah treats three sisters and their six fungus feet. Dr. Ebonie helps a woman who hasn't seen her foot in almost two years -- it's anyone's guess what is underneath the surgical boot!