Corn Crazy
Michael visits Dr. Sarah to see if she can help with his twisted toes. Robyn has big corns on her feet and hopes Dr. Brad can cut them out so she'll be able to walk pain free once again. Richard sees Dr. Ebonie for issues related to his missing big toe.