Hornet's Nest Feet
Dr. Ebonie's skills are tested as she attempts to diagnose a patient with feet covered in huge, wart-like masses. Dr. Brad is confronted with a dangerous mystery case that could be related to the elephant man as well as a patient with paper thin skin.