Chicken All Week
Annie Starke is getting ahead and sharing the story of one awesome Sunday night roast chicken dinner transformed into chicken Swiss chard enchiladas with a shortcut, gorgeous chicken grain bowls and crunchy chicken and peanut salad all for the week.